A partir del 8 de gener, hi haurà les modificacions següents en el sistema de reserves, que esperem que siguin beneficioses i que ajudin a optimitzar les places disponibles.
- Llista d’espera amb avís via APP
- Si una activitat està plena, es podrà fer la inscripció a la llista d’espera.
- Si hi hagués una anul·lació de reserva, les persones inscrites a la llista d’espera rebran una notificació via APP per si els interessa ocupar la plaça.
- Cal tenir en compte:
- La inscripció a la llista d’espera no compta com a reserva.
- Totes les persones que s’han inscrit a la llista reben el missatge al mateix moment. Cal tenir descarregada i activada l’APP.
- Si una vegada rebut l’avís, no es pot reservar la plaça que ha quedat vacant, és perquè una altra persona en llista d’espera s’ha avançat.
- En aquest cas anterior, si interessa continuar en la llista d’espera, s’haurà de fer una nova inscripció.
- Si una persona té les tres reserves ocupades i rep un avís de llista d’espera, caldrà anul·lar una reserva per poder fer la nova.
- Anul·lacions amb un marge de 30 minuts
- Perquè aquest sistema d’avisos tingui la màxima utilitat, cal fixar el temps a partir del qual es pot anul·lar una reserva, que serà de 30 minuts.
- Per tant, qualsevol reserva es podrà anul·lar fins a 30 minuts abans del començament de la classe.
- Així les persones inscrites en llista d’espera rebran l’avís i podran valorar si els interessa la plaça i tindran un marge mínim de temps per organitzar-se.
- Sistema de penalitzacions
- Es manté la penalització per a les persones que no assisteixin a una classe i no hagin anul·lat la reserva.
- Si en un període de 15 dies hi ha dues reserves no presentades, la penalització per a la persona en qüestió serà de 48 hores sense poder fer reserva online.
- Cal tenir en compte:
- Es rebrà un avís per quan hi hagi penalització.
- En els casos de penalització, només es permetrà la reserva presencial en el moment de l’accés al centre.
- Per evitar penalitzacions injustes cal validar la reserva quan s’assisteix: des dels aparells validadors (entre sales d’activitats o piscina) o a través del propi personal PMR (monitors/es i recepció).