El web no està optimitzat per I'Explorer, és millor utilitzar Mozilla Firefox o Chrome
Resultats de l'enquesta de satisfacció

Com cada any, la Piscina de Roses ha dut a terme l’enquesta de satisfacció amb l’objectiu d’obtenir la valoració i l’opinió dels seus abonats i usuaris, per poder millorar any rere any.

Enguany, s’han recollit 351 respostes entre el 2 i el 16 de novembre i, com l’any passat, s’ha pogut respondre el formulari en línia o en format paper.
Després del procés de buidatge, s’ha obtingut el resultat final. I la nota mitjana assolida, expressada sobre 10 punts, ha estat de 8,1 punts, una dècima per sota del resultat 2017 que va ser de 8,2.

En la gràfica de la imatge es poden observar els resultats 2018 de cadascuna de les preguntes:

A l’hora de valorar les puntuacions es té en compte el valor de referència acceptat en el sector, que se situaria en els 7 punts sobre 10.

Per tant, per sota de 7 punts (color vermell), que no n’hi ha cap, podríem tenir els punts febles que haurien de convertir-se en els objectius de millora.
A partir d’aquest llindar hi trobaríem paràmetres ben valorats, que internament es divideixen en dues categories:

- Entre 7 i 8 punts (color taronja): serien aspectes ben valorats en relació al valor de referència del sector però amb marge de creixement i millora.

- A partir dels 8 punts (color verd): serien els apartats que representarien els punts forts de la Piscina de Roses que cal treballar per mantenir aquest nivell.

El resultat general 2018, tot i perdre una dècima en relació a l’any passat, es valora de forma positiva, pel fet d’estar per sobre del valor de referència del sector i per la consolidació de la percepció de la qualitat del servei per part dels abonats i usuaris. El resultat obtingut en els darrers anys es manté estable en aquesta franja alta, oscil•lant entre 7,9 i 8,2 punts.

Més enllà de la valoració global, l’anàlisi punt per punt ens ajudarà, juntament amb les aportacions qualitatives, a cercar les millores que es puguin dur a terme a partir de les possibilitats existents. Així, per exemple, hem de treballar per millorar les opcions horàries de les activitats dirigides de cara a gener, i ens haurem de plantejar a curt termini introduir novetats que contribueixin a la diversitat de l’oferta existent. Tots els apartats seran degudament analitzats, amb la idea de continuar millorant dia rere dia.

Finalment, cal remarcar que, entre totes les persones participants, es van sortejar diferents regals i articles de la nostra botiga. S’ha enviat per correu electrònic una comunicació a les 9 persones guanyadores. Estigueu alerta al vostre correu electrònic: hem sortejat 3 banyadors, 3 dessuadores i 3 motxilles.

Enhorabona als afortunats i moltes gràcies per la col•laboració a les 351 persones que han respost l’enquesta 2018!

Continuem treballant per a tots vosaltres tenint en compte les consideracions que ens heu fet arribar!

🍪 cookies