El web no està optimitzat per I'Explorer, és millor utilitzar Mozilla Firefox o Chrome
A partir del 29 d’octubre, tots els participants dels cursos de natació tindran disponible la seva avaluació inicial personalitzada.
Aquesta avaluació s’adreça als alumnes dels programes Aprendre a nedar, Domini del medi aquàtic i Natació esportiva, i reflecteix el nivell de partida de cadascú a l’inici de la temporada.
Per a què serveixen les avaluacions?
L’avaluació inicial és el punt de partida que permet al nostre equip tècnic adaptar els continguts, planificar les activitats i establir els objectius de millora de cada grup, tenint en compte les necessitats i el ritme d’aprenentatge dels participants.
Al final del curs, al juny, cada alumne rebrà la seva avaluació final, que permetrà comparar els resultats inicials amb els assolits i conèixer la seva evolució durant la temporada. Aquesta avaluació final també indicarà:
Coneix el nostre sistema de nivells: aquí
Com podeu consultar les avaluacions?
Els informes estaran disponibles a la zona privada de www.piscinaroses.cat. Per accedir-hi, necessitareu el vostre usuari i contrasenya. Si no disposeu d’aquestes dades o no les recordeu, el nostre equip de recepció us les facilitarà.
Consulteu com accedir als informes: aquí
Voleu saber com evoluciona l’aprenentatge?
No cal esperar a l’avaluació final! Si durant el curs teniu dubtes o voleu conèixer l’evolució de l’alumne, podeu parlar directament amb el monitor o monitora, o contactar amb la coordinació d’activitats a activitats@piscinaroses.cat
Més informació sobre els nostres programes
A la PMR, cada progrés compta! Continuem treballant perquè cada participant aprengui, millori i gaudeixi de l’aigua al seu ritme.