El web no està optimitzat per I'Explorer, és millor utilitzar Mozilla Firefox o Chrome
Resultats de l’enquesta de satisfacció 2019

Com cada any, la Piscina de Roses ha dut a terme l’enquesta de satisfacció amb l’objectiu d’obtenir la valoració i l’opinió dels seus abonats i usuaris, per poder millorar any rere any.

Enguany, s’han recollit 349 respostes entre el 2 i el 19 de desembre i, com l’any passat, s’ha pogut respondre el formulari en línia (319 persones) o en format paper (30 persones).

Després del procés de buidatge, s’ha obtingut el resultat final. I la nota mitjana assolida, expressada sobre 10 punts, ha estat de 8.4, tres dècimes per sobre del resultat 2018 que va ser de 8.1.

En la gràfica adjunta es poden observar els resultats 2019 de cadascuna de les preguntes.

 

A l’hora de valorar les puntuacions es té en compte el valor de referència acceptat en el sector, que se situaria en els 7 punts sobre 10.

Per tant, per sota de 7 punts, que no n’hi ha cap, podríem tenir els punts febles que haurien de convertir-se en els principals objectius de millora.

A partir d’aquest llindar hi trobaríem paràmetres ben valorats, que internament es divideixen en dues categories:

- Entre 7 i 8 punts (color taronja): serien aspectes ben valorats en relació al valor de referència del sector però amb cert marge teòric de creixement i millora.

- A partir dels 8 punts (color verd): serien els apartats que representarien els punts forts de la Piscina de Roses que cal treballar per mantenir aquest nivell.

El resultat general 2019 es valora de forma molt positiva pels motius següents:

1)      Suposa un increment en relació a l’any anterior.

2)      Està significativament per sobre del valor de  referència del sector.

3)      Confirma la consolidació de la percepció de la qualitat del servei per part dels abonats i usuaris. El resultat obtingut en els darrers anys es manté estable en aquesta franja alta, oscil·lant entre 7.9 i 8.4 punts.

Més enllà de la valoració global, l’anàlisi punt per punt ens ajudarà, juntament amb les aportacions qualitatives, a cercar les millores que es puguin dur a terme a partir de les possibilitats existents. Tots els apartats seran degudament analitzats, amb la idea de continuar millorant dia rere dia.  

Finalment, cal remarcar que, entre totes les persones participants, es van sortejar diferents regals. S’ha enviat per correu electrònic una comunicació a les persones guanyadores. Estigueu alerta al vostre mail, doncs hem sortejat 2 quotes mensuals, 2 motxilles, 2 quotes de Pack fitness i 4 entrades dobles per anar al cinema.

 

Enhorabona als afortunats i moltes gràcies per la col·laboració a les 349 persones que han respost l’enquesta 2019!

Continuem treballant per a tots vosaltres tenint en compte les consideracions que ens heu fet arribar!

🍪 cookies